15 Nisan 2011 Cuma

Çok Ayıp Olmuş!




Buralarda zor geçer zaman bira şişesinden akan son damla gibi,
babam sıkar rakı şişesini zor düşen damla için,
İçki az para değil madmazel zor zanaat hak etmek,
Yokuş aşağı içilir hepsi bir dikişte,
Duvara vurulur kafalar sonra yan yana odalarda,
Hayvan derler adama yerindeyse gücün,
Sonra yatağa vurur gücü yerinde adam ama kafa yine de vurur duvara...
Ben duvara çiçek çizerdim, o duvara vururdu kafayı,
Onlar gibi olduk sonra onlara; gibi gibi olduk sonunda!
Ben evden çıktım vururken yiğidim diye sırtıma,
O hakkını verdi yine kadına,
Çiçekse çiçek, romantikse romantik...
Ulan olamadım öyle nasıl olmam gerekse :)
Bu adam da enteresan bir adam. Ondan seviyorlar kadınlar soysuzu.
Kadın sevdi soysuzu, kadın bitti soysuza, kadın kıskandı soysuzun soyunu...
Offf diye güldüm, çok zevk aldım.
Film oldu kafamızdaki hayat, sınıfta kaldı eleştirmen pezevenklerden.
Oyunculuk iyi ama karakterden kaldık sınıfta.
Müzik yapalım dedim adama, dinlemedi ibne beni. Halbuki ne kadar para kazanırdık!
Para için değil de ün için yapılır dı be!
Şaraba verdim paramı, sırf ayın bilmem kaçı diye,
Dinledi benim saçmalıklarımı sırf ayın bilmem kaçı diye,
Aşk dedik, nefret dedik, kırıldık dedik, zor dedik, elimiz kolumuz bağlı da dedik,
Bir öksürük şurubu çözdü bütün gıcığı. Anlamazsın!
Balık çorbasını yaptı Süreyya,
Lezzetli oldu da mübarek ya,
Eve vardık, yattık, uyuduk, deprem oldu...
Adam sürpriz yapmış; milli oldu!


O değil de; çok seviyorum be!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder